Sajtó

Sajtóközlemények

A Bayer teljesen megújítja arculatát

Publikálva: 2018. április 16. hétfő

Dinamikus, nyitott, személyre szabott: Ezek jellemzik a Bayer új arculatát. Werner Baumann a Bayer AG vezérigazgatója így fogalmazott: „Márkánk a legfontosabb megkülönböztető tulajdonságunk. Immár 150 éve szavaznak nekünk bizalmat világszerte.” Az új márka ötvözi a Bayer hagyatékát az új kihívásokkal, amelyekkel egyszer szembe kell nézzen egy ilyen nagy, multinacionális cég, különösen a mai digitális világban. A cég fókuszában az egészség és az élelmezés áll, így elérkezett az idő, hogy ezek a változások tükröződjenek a Bayer márkában.

A Bayer márka minden értelemben megújul: az online és offline vizuális és audiovizuális médiában, a legendás Bayer keresztben, a színpalettában, képi megjelenésben és betűkészletben. A Bayer színei és képei ma már sokkal élénkebbek, melegebbek, és dinamikusabbak. A külső megjelenés sokkal nyitottabb és kozmopolita, így a Bayer keresztet a mai digitálisan összekapcsolt világhoz igazították. Ugyanakkor, a félreismerhetetlen Bayer kinézet megmarad – elvégre, ez a név 1863 óta a szakértelmet és minőséget képviseli.

Olvasson többet ezzel a témával kapcsolatban Dr. Michael Preuss, kommunikáció és kormányzati kapcsolatokért felelős vezető legutóbbi blog posztjában: https://www.magazine.bayer.com/en/a-strong-brand-can-t-rest-on-its-laurels.aspx

 

A Bayerről

A Bayer egy globális vállalkozás, középpontjában az Élettudományok különböző területei, egészségügy és a mezőgazdaság. Termékei és szolgáltatásai az emberek hasznára és életminőségének a fejlesztésére vannak tervezve. Ugyanakkor, a Csoport innováción, növekedésen és magas profitokon keresztül teremt értéket.  A Bayer elkötelezett a hagyomány és a modernitás kombinációjának az alapelvével: Fenntartható fejlődés, a szociális és etikai felelősségek, mint testületi polgári személy. Fiskálisan 2017-ben, a Csoport körülbelül 99,800 személyt foglalkoztatott és 35.0 milliárd EUR bevétele volt. A beruházások értéke 2.4 milliárd euro, Kutatás és fejlesztés 4.5 milliárd euro volt.. További információért látogasson el a http://www.bayer.co.hu weboldalra.

Kapcsolattartó
Benyó Zsuzsanna, Tel. +36 30 475 9909
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.


Jövőre vonatkozó kijelentések

A közlemény a Bayer Csoport vagy valamely alcsoportjának vezetősége által, különböző jelenlegi feltételezések és előrejelzések alapján megfogalmazott, jövőre vonatkozó kijelentéseket tartalmazhat. Különböző ismert vagy ismeretlen kockázatok, bizonytalanságok vagy egyéb tényezők miatt a vállalat tényleges jövőbeli eredményei, pénzügyi helyzete, fejlődése vagy teljesítménye jelentősen eltérhetnek az itt szereplő becslésektől. Ezek a tényezők a Bayer www.bayer.com weboldalon elérhetők, nyilvános jelentéseiben tárgyalt tényezőket is magukba foglalják. A vállalat nem vállal kötelezettséget a jövőre vonatkozó kijelentések aktualizálására, illetve a jövőbeni eseményekhez vagy fejleményekhez történő igazítására.

Az Európai Bizottság feltételesen jóváhagyta a Monsanto Bayer által bejelentett felvásárlását

Publikálva: 2018. március 21. szerda

A folyamat lezárulása 2018 második negyedévének végére várható

Leverkusen, 2018. március 21.Szerdán az Európai Bizottság feltételesen jóváhagyta a Monsanto Bayer által bejelentett felvásárlását. „Az Európai Bizottság jóváhagyása jelentős sikernek és fontos mérföldkőnek tekinthető” –  mondta Werner Baumann, a Bayer vezérigazgatója. „A Monsanto-val együtt abban kívánjuk segíteni a gazdálkodókat világszerte , hogy minél fenntarthatóbb módon termeljenek egyre táplálóbb élelmiszert a fogyasztók legnagyobb megelégedése, és a környezet megóvása mellett.” A tranzakció jóváhagyását a Bayer a mintegy harminc szabályozó hatóság több mint felétől – köztük Kínától és Brazíliától is megkapta.

Alternate text

A feltételek elsősorban egyes Bayer üzletágak eladására irányulnak, beleértve a globális szántóföldi vetőmagokat, mint például a repce, a gyapot és a szójabab (kisebb kivételekkel, kizárólag az Ázsiai régiót tekintve), valamint a hibrid búza kutatási és fejlesztési platformját, a globális zöldség vetőmag üzletet, a globális glufozinát-ammónium-kereskedelmet, és bizonyos glifozát alapú herbicidek elsősorban Európában történő ipari felhasználását. A Monsanto-nak ezenkívül globálisan értékesítenie kell a NemaStrike nevű üzletét. A feltételek három Bayer kutatási projekt átruházását is előírják, valamint a Bayer digitális mezőgazdaság portfóliójának átadását is. Ezen területek tervezett felvásárlója a BASF.
A tranzakcióra a szokásos zárási feltételek vonatkoznak, beleértve a szükséges szabályozási jóváhagyások átvételét. A Bayer és a Monsanto szorosan együttműködnek a hatóságokkal - köztük az Egyesült Államok Igazságügyi Minisztériumával – annak érdekében, hogy 2018. második negyedévében a felvásárlási folyamat lezárulhasson.

 

Bayer: Science For A Better Life

A Bayer több mint 150 éves múlttal rendelkező nemzetközi nagyvállalat. Alaptevékenységei közé tartozik az egészségvédelem és a mezőgazdaság. Termékei és szolgáltatásai az emberek javát szolgálják, életminőségük javítására törekednek. Ugyanakkor a csoport célja az innováción keresztüli növekedés megteremtése. A Bayer vállalati állampolgárként elkötelezett a fenntartható fejlődés, valamint a társadalmi és etikai felelősségvállalás elvei mellett. A 2017-es pénzügyi évben a csoport mintegy 99.800 embert foglalkoztatott, és 35 milliárd euró értékben értékesítette termékeit. A beruházások 2,4 milliárd eurót, a kutatási és fejlesztési kiadások pedig 4,5 milliárd eurót tettek ki költségvetéséből. További információért látogasson el a http://www.bayer.co.hu weboldalra.

Kapcsolattartó
Winter Zsófia, Tel. +36 20 295 4013
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.


Jövőre vonatkozó kijelentések

A közlemény a Bayer Csoport vagy valamely alcsoportjának vezetősége által, különböző jelenlegi feltételezések és előrejelzések alapján megfogalmazott, jövőre vonatkozó kijelentéseket tartalmazhat. Különböző ismert vagy ismeretlen kockázatok, bizonytalanságok vagy egyéb tényezők miatt a vállalat tényleges jövőbeli eredményei, pénzügyi helyzete, fejlődése vagy teljesítménye jelentősen eltérhetnek az itt szereplő becslésektől. Ezek a tényezők a Bayer www.bayer.com weboldalon elérhetők, nyilvános jelentéseiben tárgyalt tényezőket is magukba foglalják. A vállalat nem vállal kötelezettséget a jövőre vonatkozó kijelentések aktualizálására, illetve a jövőbeni eseményekhez vagy fejleményekhez történő igazítására.

Bayer - AGRYA összefogás született az innovatív magyar mezőgazdaságért

Publikálva: 2018. március 07. szerda

Generációváltás és fenntarthatóság a magyar mezőgazdaságban

Budapest, 2018. február 23. - Stratégiai partnerségi megállapodást írt alá a Fiatal Gazdák Magyarországi Szövetsége - AGRYA és a Bayer Hungária Kft. Együttműködésük arra a felismerésre épül, hogy a fiatal gazdálkodók által irányított versenyképes, hosszabb távon fejlődni tudó gazdaságok működése igényli az új, innovatív technológiai megoldásokat. A mezőgazdasági termelés és a vidéki térségek hosszú távú gazdasági és társadalmi fenntarthatóságához elengedhetetlen a generációs és technológiai megújulás.

Az aláírás
 

Az együttműködési megállapodás aláírása után Kesjár Kamilla, a Fiatal Gazdák Magyarországi Szövetsége – AGRYA társelnöke elmondta: a fiatal gazdák szakmai szervezeteként kiemelkedően fontosnak tartják a fiatal gazdálkodók tevékenységének megerősítését. A Szövetség álláspontja szerint a piaci körülmények között is versenyképes gazdaságok tevékenységéhez fontos és szükséges az új technikai, technológiai megoldások alkalmazása. Ehhez kapcsolódóan kiemelt jelentőséggel bír, hogy a gazdálkodásukat kezdő fiatal gazdák könnyen elérjék a gyakorlatban közvetlenül hasznosítható információkat, ismereteket.

Tora Péter, a Bayer Crop Science üzletágának vezetője hangsúlyozta üzletáguk elkötelezettségét az innováció iránt. Mint mondta, Magyarország természeti adottságai kiválóan alkalmasak a magas szintű, fenntartható mezőgazdasági tevékenységre. A hosszú távú gazdasági és társadalmi fenntarthatósághoz azonban elengedhetetlen a generációs és technológiai megújulás. Az üzletágvezető a Fiatal Magyar Gazdák Magyarországi Szövetségével kötött együttműködési megállapodásról azt mondta, hogy a Bayer Crop Science üzletág egyik felelőssége, hogy az innovációkat a világ minden táján, így hazánkban is a kis-, és nagygazdálkodók rendelkezésére bocsássák. – A Bayer többek között információ-szolgáltatással segíti a fiatal gazdálkodókat az innovatív és integrált növényvédelmi, és vetőmag használati eljárások alkalmazásában és adaptálásában – közölte Tora Péter.

Emlékeztetett arra, hogy a Föld népessége ma meghaladja a 7 milliárdot, és az ENSZ előrejelzése szerint 2050-re már közel 10 milliárdan élünk bolygónkon, és a növekvő kereslet miatt rövid időn belül 60 százalékkal több élelmiszert kell termelni a világon. A Bayer a fenntartható és digitalizált mezőgazdaságban látja a megoldást erre a kihívásra. Tora Péter azt mondta, hogy a Bayernek a fenntartható mezőgazdaság a gazdálkodók nyereségének növelését, az emberek életminőségének javítását, és a környezet megóvását jelenti.

 

Bayer: Science For A Better Life

A Bayer több mint 150 éves múlttal rendelkező nemzetközi nagyvállalat. Alaptevékenységei közé tartozik az egészségvédelem és a mezőgazdaság. Termékei és szolgáltatásai az emberek javát szolgálják, életminőségük javítására törekednek. Ugyanakkor a csoport célja az innováción keresztüli növekedés megteremtése. A Bayer vállalati állampolgárként elkötelezett a fenntartható fejlődés, valamint a társadalmi és etikai felelősségvállalás elvei mellett. A 2016-os pénzügyi évben a csoport mintegy 99.600 embert foglalkoztatott, és 34,9 milliárd euró értékben értékesítette termékeit. A beruházások 2,2 milliárd eurót, a kutatási és fejlesztési kiadások pedig 4,4 milliárd eurót tettek ki költségvetéséből. További információért látogasson el a http://www.bayer.co.hu weboldalra.

Bayer Partner Nap - Korszakalkotó lépések a magyar mezőgazdaságban és egészségügyben

Publikálva: 2017. november 22. szerda

Miként lássuk el élelemmel 2050-re a világ rohamosan növekvő népességét, amikor a mostani 7 milliárd helyett már közel 10 milliárdan élünk majd a Földön? A Bayer ennek megoldását a fenntartható és digitalizált mezőgazdaságban látja – hangzott el a Bayer Partner Napon a Groupama Arénában. A Bayer Partner Nap másik kiemelt témaköre a gyógyszerkutatás volt. A Bayer hazai leányvállalata az elmúlt 5 évben 52 klinikai vizsgálatot fejezett be. A vizsgálatok során több mint 3000 beteg jutott új, innovatív terápiához.

Ez volt az első alkalom, hogy a Bayer Magyarországon egy rendezvényen mutatta be Crop Science, Consumer Health,  Pharmaceuticals, Radiology és Animal Health részlegét.

 

A Föld népessége ma meghaladja a 7 milliárdot, és az ENSZ előrejelzése szerint 2050-re már közel 10 milliárdan élünk bolygónkon, és a növekvő kereslet miatt rövid időn belül 70 százalékkal több élelmiszert kell termelni a világon. Ezzel párhuzamosan Európában jelenleg évente 100 ezer hektárral csökken a megművelhető földterület nagysága, amely Tolna megye megművelhető szántóföldjének felét teszi ki.

Kárpát Krisztina, a Bayer Hungária Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a Bayer a fenntartható és digitalizált mezőgazdaságban látja a megoldást erre a kihívásra. Mindezt úgy teszi, hogy közben támogatja a környezetvédelmi irányelveket. – A digitális gazdálkodás a kis-, és nagygazdálkodók egyedi igényeire szabva optimalizálja az input anyagok felhasználást, ezzel javítva a terméshozamot, a minőséget és a hatékonyságot. Ezzel a mezőgazdaság egy jövedelmezőbb üzletággá válik majd – tette hozzá Tora Péter, a Bayer Crop Science üzletágának vezetője.

A Bayer már elkészítette web-alapú Zoner nevű programját, amely alkalmas egy adott földterület termőképességének teljes körű elemzéséhez. Kapcsolatban van a műholdakkal, és valós idejű felvételek alapján képes az úgynevezett biomassza térképek készítésére. Ezen program segítségével valósulhat meg a biomassza alapú differenciált növényvédelmi kijuttatás, amivel – több kísérlet szerint - ugyanolyan termésátlag mellett kevesebb mennyiségű növényvédő szert szükséges használni a hagyományos kijuttatáshoz képest. A Bayer további termeléstámogató alkalmazásokon is dolgozik: egy okostelefonra telepített program segítségével lehetővé válik majd a gyomfelismerés, a rovar megfigyelés, a növénybetegség felismerés, a tápanyag -, és termésbecslés is.

 

A partnernapon Kárpát Krisztina bejelentette, hogy a Bayer elindítja új társadalmi felelősségvállalás programját Bayer Vizeinkért Program néven. Az ENSZ jelenlegi adatai szerint 2050-re az emberiség 40 százaléka vízhiánnyal küzd majd: a Bayer új programjával ezt a számot szeretné csökkenteni.

 

A Bayer Partner Nap másik fontos témaköre a gyógyszerkutatás volt. A Bayer az elmúlt 5 évben 52 lezárult klinikai kutatás során több mint 3 ezer betegnek tette elérhetővé a legmodernebb kezeléseket.

Napjainkban egyre nagyobb kihívást jelent az egészségügynek a növekvő és elöregedő népesség problémaköre, valamint egyre jelentősebb trend a gyógyszeres öndiagnosztika és önkezelés. A Bayer Partner Napon az előadók az intimhigiéniával kapcsolatban mutatták be egyrészt a beteg, másrészt az orvos nézőpontját az öndiagnosztika és önkezelés jelene és jövője összefüggésében. A Bayer bemutatta továbbá ezen téren kifejlesztett hiánypótló termékeit. A jövőben egyre több öndiagnosztikai és önkezelésre alkalmas eszköz áll majd a betegek rendelkezésére, chatrobotokkal lehet beszélni az egészségi problémákról, és valószínűleg a személyes orvos-beteg találkozók nagy részét a jövőben felváltja az online videó konzultáció.

 

A Bayer Partner Napon egy kisvideót is levetítettek, amely a Bayer Hungária, állategészségügyi részlegéhez kötődő, két társadalmi felelősségvállalási programjáról szólt. A „Támogasd te is egy kutyafuttató felújítását” nevű országos programban a Bayer segítségével felújították a XV. kerületi Mozdonyvezető utca 14. szám alatt található kutyajátszóteret. Továbbá a „Bayer Örökbefogadó Programjának” köszönhetően pedig több mint 300 menhelyen élő kutya és macska részesült teljes körű külső és belső parazita-ellenes védelemben.

 

Kapcsolattartó:

Benyó Zsuzsanna, kommunikációs és kormányzati kapcsolatok vezető

tel.: +30 475 9909

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

További tájékoztatásért látogasson el a  www.bayer.co.hu oldalra.

 

Bayer: Science For A Better Life

A Bayer az élettudományok egészségügyet és mezőgazdaságot érintő területein működő globális nagyvállalat. Termékei és szolgáltatásai az emberiség jólétének és az életminőség javításának szolgálatában állnak. Ezzel párhuzamosan arra törekszik, hogy innovációival, növekedésével és magas jövedelemtermelő képességével értéket teremtsen. A Bayer felelős vállalatként elkötelezett a fenntartható fejlődés elvei és annak társadalmi és etikai normái mellett. 2016-ban a vállalat mintegy 115 200 embert foglalkoztatott és 46,8 milliárd eurós árbevételt ért el. A beruházások értéke elérte a 2,6 milliárd eurót, a K+F ráfordítások pedig a 4,7 milliárd eurót. Ezek az adatok tartalmazzák a Covestro néven 2015-ben kivált és önállóan tőzsdére bevezetett high-tech polimer üzletág számait is.

 

Jövőre vonatkozó kijelentések

A közlemény a Bayer Csoport vagy valamely alcsoportjának vezetősége által, különböző jelenlegi feltételezések és előrejelzések alapján megfogalmazott, jövőre vonatkozó kijelentéseket tartalmazhat. Különböző ismert vagy ismeretlen kockázatok, bizonytalanságok vagy egyéb tényezők miatt a vállalat tényleges jövőbeli eredményei, pénzügyi helyzete, fejlődése vagy teljesítménye jelentősen eltérhetnek az itt szereplő becslésektől. Ezek a tényezők a Bayer www.bayer.com weboldalon elérhetők, nyilvános jelentéseiben tárgyalt tényezőket is magukba foglalják. A vállalat nem vállal kötelezettséget a jövőre vonatkozó kijelentések aktualizálására, illetve a jövőbeni eseményekhez vagy fejleményekhez történő igazítására.

Új feladatkörök és kinevezések a Bayernél

Publikálva: 2017. november 20. hétfő

A Bayer Hungária Kft. kormányzati kapcsolatok vezetői pozíciót hozott létre kommunikációs feladatkörrel egybekötve. A Bayer itthoni felsővezetőségének új tagja Benyó Zsuzsanna. Szintén nemrégiben nevezték ki Dr. Aladics Balázst a Bayer Állategészségügyi üzletágának dél-kelet európai régióért felelős kereskedelmi igazgatójának.

 

Kormányzati kapcsolatokért és kommunikációért felelős vezetőnek nevezték ki a Bayer Hungária Kft.-nél Benyó Zsuzsannát. Az új vezető egyik kiemelt feladata a Bayer-Monsanto integráció külső és belső kommunikációjának megtervezése és vezetése. A Monsanto még tavaly ősszel fogadta el a Bayer felvásárlási ajánlatát. A tranzakcióval a Bayer célja, hogy a világ egyik vezető növényvédelmi és vetőmaggyártó cégeként fenntartható és innovatív megoldásokkal jobbá tegye a 2050-re immár 10 milliárd ember életét, azaz biztonságos, egészséges és elérhető élelmezést nyújtson.

A Bayer Hungária Kft. a jövőben sokkal kezdeményezőbb kommunikációt szeretne folytatni. A cégnél újdonság a vállalati- és kormányzati kapcsolatok feladatkör, amely szintén a nyíltabb és aktívabb vállalati kommunikációért jött létre – Benyó Zsuzsanna ennek megvalósítására kapott megbízást.

Zsuzsanna elismert vezető kommunikációs szakember, aki 18 éves tapasztalattal rendelkezik a PR, a munkáltató márkaépítése, a közösségi, a kormányzati ügyek és a társadalmi felelősségvállalás területén.

A Bayer Hungária Kft. előtt a Mercedes-Benz kommunikációs és Public Affairs vezetője volt, illetve több mint egy évtizedig a Grayling, a világ egyik vezető kommunikációs és PA tanácsadó cégének regionális vezetőjeként tevékenykedett több kelet-közép európai országban.

 

Dr. Aladics Balázst júniustól a Bayer Állategészségügy dél-európai vezetőjének nevezték ki – az állatorvos-közgazdász végzettségű szakember már tíz éve dolgozik a vállalatnál; ezt megelőzően egy másik multinacionális gyártónál illetve a praxisban szerzett tapasztalatot. A Bayer Állategészségügy a magyar és a régiós állategészségügyi piac meghatározó szereplője, és hazánkban a társállatok számára kínált gyógyszerek esetében piacvezető is. Balázs fontosnak tartja, hogy ne csak a betegségek megelőzésével és kezelésével foglalkozzunk, hanem az állatvédelemre és a felelős állattartásra is megfelelő figyelmet fordítsunk., Ha társállatainkról, például kutyáinkról van szó, nem elegendő csupán az állategészségügyi gondoskodás, hanem biztosítani kell kedvenceink számára olyan lehetőségeket és életteret, ahol a gazdijukkal közösen, társként élhetik meg a mindennapokat, akár otthonukon kívül is. Aladics Balázs éppen ezért idén az Év Kutyabarát Helye Pályázat zsűrijében is helyet foglal.

 

Kapcsolattartó:

Benyó Zsuzsanna, kommunikációs és kormányzati kapcsolatok vezető

tel.: +30 475 9909

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

További tájékoztatásért látogasson el a  www.bayer.co.hu oldalra.

 

Bayer: Science For A Better Life

A Bayer az élettudományok egészségügyet és mezőgazdaságot érintő területein működő globális nagyvállalat. Termékei és szolgáltatásai az emberiség jólétének és az életminőség javításának szolgálatában állnak. Ezzel párhuzamosan arra törekszik, hogy innovációival, növekedésével és magas jövedelemtermelő képességével értéket teremtsen. A Bayer felelős vállalatként elkötelezett a fenntartható fejlődés elvei és annak társadalmi és etikai normái mellett. 2016-ban a vállalat mintegy 115 200 embert foglalkoztatott és 46,8 milliárd eurós árbevételt ért el. A beruházások értéke elérte a 2,6 milliárd eurót, a K+F ráfordítások pedig a 4,7 milliárd eurót. Ezek az adatok tartalmazzák a Covestro néven 2015-ben kivált és önállóan tőzsdére bevezetett high-tech polimer üzletág számait is.

 

Jövőre vonatkozó kijelentések

A közlemény a Bayer Csoport vagy valamely alcsoportjának vezetősége által, különböző jelenlegi feltételezések és előrejelzések alapján megfogalmazott, jövőre vonatkozó kijelentéseket tartalmazhat. Különböző ismert vagy ismeretlen kockázatok, bizonytalanságok vagy egyéb tényezők miatt a vállalat tényleges jövőbeli eredményei, pénzügyi helyzete, fejlődése vagy teljesítménye jelentősen eltérhetnek az itt szereplő becslésektől. Ezek a tényezők a Bayer www.bayer.com weboldalon elérhetők, nyilvános jelentéseiben tárgyalt tényezőket is magukba foglalják. A vállalat nem vállal kötelezettséget a jövőre vonatkozó kijelentések aktualizálására, illetve a jövőbeni eseményekhez vagy fejleményekhez történő igazítására.