Sajtó

Sajtóközlemények

Bayer Partner Nap - Korszakalkotó lépések a magyar mezőgazdaságban és egészségügyben

Publikálva: 2017. november 22. szerda

Miként lássuk el élelemmel 2050-re a világ rohamosan növekvő népességét, amikor a mostani 7 milliárd helyett már közel 10 milliárdan élünk majd a Földön? A Bayer ennek megoldását a fenntartható és digitalizált mezőgazdaságban látja – hangzott el a Bayer Partner Napon a Groupama Arénában. A Bayer Partner Nap másik kiemelt témaköre a gyógyszerkutatás volt. A Bayer hazai leányvállalata az elmúlt 5 évben 52 klinikai vizsgálatot fejezett be. A vizsgálatok során több mint 3000 beteg jutott új, innovatív terápiához.

Ez volt az első alkalom, hogy a Bayer Magyarországon egy rendezvényen mutatta be Crop Science, Consumer Health,  Pharmaceuticals, Radiology és Animal Health részlegét.

 

A Föld népessége ma meghaladja a 7 milliárdot, és az ENSZ előrejelzése szerint 2050-re már közel 10 milliárdan élünk bolygónkon, és a növekvő kereslet miatt rövid időn belül 70 százalékkal több élelmiszert kell termelni a világon. Ezzel párhuzamosan Európában jelenleg évente 100 ezer hektárral csökken a megművelhető földterület nagysága, amely Tolna megye megművelhető szántóföldjének felét teszi ki.

Kárpát Krisztina, a Bayer Hungária Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a Bayer a fenntartható és digitalizált mezőgazdaságban látja a megoldást erre a kihívásra. Mindezt úgy teszi, hogy közben támogatja a környezetvédelmi irányelveket. – A digitális gazdálkodás a kis-, és nagygazdálkodók egyedi igényeire szabva optimalizálja az input anyagok felhasználást, ezzel javítva a terméshozamot, a minőséget és a hatékonyságot. Ezzel a mezőgazdaság egy jövedelmezőbb üzletággá válik majd – tette hozzá Tora Péter, a Bayer Crop Science üzletágának vezetője.

A Bayer már elkészítette web-alapú Zoner nevű programját, amely alkalmas egy adott földterület termőképességének teljes körű elemzéséhez. Kapcsolatban van a műholdakkal, és valós idejű felvételek alapján képes az úgynevezett biomassza térképek készítésére. Ezen program segítségével valósulhat meg a biomassza alapú differenciált növényvédelmi kijuttatás, amivel – több kísérlet szerint - ugyanolyan termésátlag mellett kevesebb mennyiségű növényvédő szert szükséges használni a hagyományos kijuttatáshoz képest. A Bayer további termeléstámogató alkalmazásokon is dolgozik: egy okostelefonra telepített program segítségével lehetővé válik majd a gyomfelismerés, a rovar megfigyelés, a növénybetegség felismerés, a tápanyag -, és termésbecslés is.

 

A partnernapon Kárpát Krisztina bejelentette, hogy a Bayer elindítja új társadalmi felelősségvállalás programját Bayer Vizeinkért Program néven. Az ENSZ jelenlegi adatai szerint 2050-re az emberiség 40 százaléka vízhiánnyal küzd majd: a Bayer új programjával ezt a számot szeretné csökkenteni.

 

A Bayer Partner Nap másik fontos témaköre a gyógyszerkutatás volt. A Bayer az elmúlt 5 évben 52 lezárult klinikai kutatás során több mint 3 ezer betegnek tette elérhetővé a legmodernebb kezeléseket.

Napjainkban egyre nagyobb kihívást jelent az egészségügynek a növekvő és elöregedő népesség problémaköre, valamint egyre jelentősebb trend a gyógyszeres öndiagnosztika és önkezelés. A Bayer Partner Napon az előadók az intimhigiéniával kapcsolatban mutatták be egyrészt a beteg, másrészt az orvos nézőpontját az öndiagnosztika és önkezelés jelene és jövője összefüggésében. A Bayer bemutatta továbbá ezen téren kifejlesztett hiánypótló termékeit. A jövőben egyre több öndiagnosztikai és önkezelésre alkalmas eszköz áll majd a betegek rendelkezésére, chatrobotokkal lehet beszélni az egészségi problémákról, és valószínűleg a személyes orvos-beteg találkozók nagy részét a jövőben felváltja az online videó konzultáció.

 

A Bayer Partner Napon egy kisvideót is levetítettek, amely a Bayer Hungária, állategészségügyi részlegéhez kötődő, két társadalmi felelősségvállalási programjáról szólt. A „Támogasd te is egy kutyafuttató felújítását” nevű országos programban a Bayer segítségével felújították a XV. kerületi Mozdonyvezető utca 14. szám alatt található kutyajátszóteret. Továbbá a „Bayer Örökbefogadó Programjának” köszönhetően pedig több mint 300 menhelyen élő kutya és macska részesült teljes körű külső és belső parazita-ellenes védelemben.

 

Kapcsolattartó:

Benyó Zsuzsanna, kommunikációs és kormányzati kapcsolatok vezető

tel.: +30 475 9909

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

További tájékoztatásért látogasson el a  www.bayer.co.hu oldalra.

 

Bayer: Science For A Better Life

A Bayer az élettudományok egészségügyet és mezőgazdaságot érintő területein működő globális nagyvállalat. Termékei és szolgáltatásai az emberiség jólétének és az életminőség javításának szolgálatában állnak. Ezzel párhuzamosan arra törekszik, hogy innovációival, növekedésével és magas jövedelemtermelő képességével értéket teremtsen. A Bayer felelős vállalatként elkötelezett a fenntartható fejlődés elvei és annak társadalmi és etikai normái mellett. 2016-ban a vállalat mintegy 115 200 embert foglalkoztatott és 46,8 milliárd eurós árbevételt ért el. A beruházások értéke elérte a 2,6 milliárd eurót, a K+F ráfordítások pedig a 4,7 milliárd eurót. Ezek az adatok tartalmazzák a Covestro néven 2015-ben kivált és önállóan tőzsdére bevezetett high-tech polimer üzletág számait is.

 

Jövőre vonatkozó kijelentések

A közlemény a Bayer Csoport vagy valamely alcsoportjának vezetősége által, különböző jelenlegi feltételezések és előrejelzések alapján megfogalmazott, jövőre vonatkozó kijelentéseket tartalmazhat. Különböző ismert vagy ismeretlen kockázatok, bizonytalanságok vagy egyéb tényezők miatt a vállalat tényleges jövőbeli eredményei, pénzügyi helyzete, fejlődése vagy teljesítménye jelentősen eltérhetnek az itt szereplő becslésektől. Ezek a tényezők a Bayer www.bayer.com weboldalon elérhetők, nyilvános jelentéseiben tárgyalt tényezőket is magukba foglalják. A vállalat nem vállal kötelezettséget a jövőre vonatkozó kijelentések aktualizálására, illetve a jövőbeni eseményekhez vagy fejleményekhez történő igazítására.

Új feladatkörök és kinevezések a Bayernél

Publikálva: 2017. november 21. kedd

A Bayer Hungária Kft. kormányzati kapcsolatok vezetői pozíciót hozott létre kommunikációs feladatkörrel egybekötve. A Bayer itthoni felsővezetőségének új tagja Benyó Zsuzsanna. Szintén nemrégiben nevezték ki Dr. Aladics Balázst a Bayer Állategészségügyi üzletágának dél-kelet európai régióért felelős kereskedelmi igazgatójának.

 

Kormányzati kapcsolatokért és kommunikációért felelős vezetőnek nevezték ki a Bayer Hungária Kft.-nél Benyó Zsuzsannát. Az új vezető egyik kiemelt feladata a Bayer-Monsanto integráció külső és belső kommunikációjának megtervezése és vezetése. A Monsanto még tavaly ősszel fogadta el a Bayer felvásárlási ajánlatát. A tranzakcióval a Bayer célja, hogy a világ egyik vezető növényvédelmi és vetőmaggyártó cégeként fenntartható és innovatív megoldásokkal jobbá tegye a 2050-re immár 10 milliárd ember életét, azaz biztonságos, egészséges és elérhető élelmezést nyújtson.

A Bayer Hungária Kft. a jövőben sokkal kezdeményezőbb kommunikációt szeretne folytatni. A cégnél újdonság a vállalati- és kormányzati kapcsolatok feladatkör, amely szintén a nyíltabb és aktívabb vállalati kommunikációért jött létre – Benyó Zsuzsanna ennek megvalósítására kapott megbízást.

Zsuzsanna elismert vezető kommunikációs szakember, aki 18 éves tapasztalattal rendelkezik a PR, a munkáltató márkaépítése, a közösségi, a kormányzati ügyek és a társadalmi felelősségvállalás területén.

A Bayer Hungária Kft. előtt a Mercedes-Benz kommunikációs és Public Affairs vezetője volt, illetve több mint egy évtizedig a Grayling, a világ egyik vezető kommunikációs és PA tanácsadó cégének regionális vezetőjeként tevékenykedett több kelet-közép európai országban.

 

Dr. Aladics Balázst júniustól a Bayer Állategészségügy dél-európai vezetőjének nevezték ki – az állatorvos-közgazdász végzettségű szakember már tíz éve dolgozik a vállalatnál; ezt megelőzően egy másik multinacionális gyártónál illetve a praxisban szerzett tapasztalatot. A Bayer Állategészségügy a magyar és a régiós állategészségügyi piac meghatározó szereplője, és hazánkban a társállatok számára kínált gyógyszerek esetében piacvezető is. Balázs fontosnak tartja, hogy ne csak a betegségek megelőzésével és kezelésével foglalkozzunk, hanem az állatvédelemre és a felelős állattartásra is megfelelő figyelmet fordítsunk., Ha társállatainkról, például kutyáinkról van szó, nem elegendő csupán az állategészségügyi gondoskodás, hanem biztosítani kell kedvenceink számára olyan lehetőségeket és életteret, ahol a gazdijukkal közösen, társként élhetik meg a mindennapokat, akár otthonukon kívül is. Aladics Balázs éppen ezért idén az Év Kutyabarát Helye Pályázat zsűrijében is helyet foglal.

 

Kapcsolattartó:

Benyó Zsuzsanna, kommunikációs és kormányzati kapcsolatok vezető

tel.: +30 475 9909

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

További tájékoztatásért látogasson el a  www.bayer.co.hu oldalra.

 

Bayer: Science For A Better Life

A Bayer az élettudományok egészségügyet és mezőgazdaságot érintő területein működő globális nagyvállalat. Termékei és szolgáltatásai az emberiség jólétének és az életminőség javításának szolgálatában állnak. Ezzel párhuzamosan arra törekszik, hogy innovációival, növekedésével és magas jövedelemtermelő képességével értéket teremtsen. A Bayer felelős vállalatként elkötelezett a fenntartható fejlődés elvei és annak társadalmi és etikai normái mellett. 2016-ban a vállalat mintegy 115 200 embert foglalkoztatott és 46,8 milliárd eurós árbevételt ért el. A beruházások értéke elérte a 2,6 milliárd eurót, a K+F ráfordítások pedig a 4,7 milliárd eurót. Ezek az adatok tartalmazzák a Covestro néven 2015-ben kivált és önállóan tőzsdére bevezetett high-tech polimer üzletág számait is.

 

Jövőre vonatkozó kijelentések

A közlemény a Bayer Csoport vagy valamely alcsoportjának vezetősége által, különböző jelenlegi feltételezések és előrejelzések alapján megfogalmazott, jövőre vonatkozó kijelentéseket tartalmazhat. Különböző ismert vagy ismeretlen kockázatok, bizonytalanságok vagy egyéb tényezők miatt a vállalat tényleges jövőbeli eredményei, pénzügyi helyzete, fejlődése vagy teljesítménye jelentősen eltérhetnek az itt szereplő becslésektől. Ezek a tényezők a Bayer www.bayer.com weboldalon elérhetők, nyilvános jelentéseiben tárgyalt tényezőket is magukba foglalják. A vállalat nem vállal kötelezettséget a jövőre vonatkozó kijelentések aktualizálására, illetve a jövőbeni eseményekhez vagy fejleményekhez történő igazítására.

Mérföldkőhöz érkezett a Monsanto tervezett felvásárlása

Publikálva: 2017. október 15. vasárnap



A Bayer aláírta a megállapodást, amelynek értelmében 5,9 milliárd euróért elad bizonyos Crop Science üzletágakat a BASF részére

  • A csomag részét képezi a globális glufozinát-ammónium üzlet és bizonyos vetőmaggal kapcsolatos tevékenységek
  • Az eszközök 1,3 milliárd eurós teljes árbevételt termeltek 2016-ban
  • Az eladás függ a Monsanto felvásárlásának sikeres lezárásától
  • A BASF kötelezettséget vállalt arra, hogy az ügylet lezárását követően legalább három évig tovább foglalkoztatja az átvett állandó alkalmazottakat
 

Leverkusen, 2017. október 13. – A Monsanto tervezett felvásárlásának fényében a Bayer aláírt egy megállapodást, amelynek keretében 5,9 milliárd euróért elad bizonyos Crop Science üzletágakat a BASF-nek. Az eladni kívánt eszközök körülbelül 1,3 milliárdos nettó árbevételt termeltek 2016-ban. „Lépéseket teszünk az esetleges szabályozói aggályok eloszlatására, hogy ezáltal sikeresen lezárhassuk a Monsanto ügyletet” – mondja Werner Baumann, a Bayer AG igazgatótanácsának elnöke. „Ugyanakkor örömünkre szolgál, hogy a BASF-ben olyan erős vevőre találtunk, amely ki fogja elégíteni a termelők igényeit, és hosszú távon lehetőségeket fog biztosítani alkalmazottaink számára.” Az ügyletre szabályozó hatósági jóváhagyások vonatkoznak, valamint függ a Monsanto felvásárlásának sikerétől is.

 

Az eladni kívánt eszközök között megtalálható a Bayer globális glufozinát-ammónium részlege és a kapcsolódó LibertyLink™ technológia; lényegében a vállalat összes szántóföldi vetőmaggal foglalkozó üzletága és az ehhez kapcsolódó kutatás-fejlesztés. A vetőmagokkal foglalkozó értékesített részlegek között megtalálható a globális gyapotmag üzlet (India és Dél-Afrika kivételével), az észak-amerikai és európai repcemag üzlet és a szójamag üzlet. Az ügylet része a kapcsolódó szellemi tulajdonok és létesítmények, valamint több mint 1800 alkalmazott átadása (elsősorban az Egyesült Államokban, Németországban, Brazíliában, Kanadában és Belgiumban). A megállapodás részeként a BASF kötelezettséget vállalt arra, hogy az állandó alkalmazottakat az ügylet lezárását követő legalább három évben hasonló feltételek mellett tovább foglalkoztatja.

 

„Rendkívül hálásak vagyunk az alkalmazottainknak, akik az évek során kulcsfontosságú szerepet játszottak abban, hogy ezek az üzleti területek sikeresek legyenek” – mondta Baumann. „Ugyanakkor tisztában vagyunk vele, hogy foglalkoznunk kell a Bayer és Monsanto összevont termékportfóliójában található átfedésekkel.” A Bayer továbbra is szorosan együttműködik az illetékes hatóságokkal, annak érdekében, hogy a Monsanto tervezett felvásárlása 2018 elején megvalósuljon.

 

„A felvásárlással megragadjuk annak lehetőségét, hogy vonzó eszközöket vásároljunk a kulcsfontosságú területeken. Izgatottan várjuk, hogy kiépítsük ezeket az innovatív és jövedelmező üzletágakat, illetve köreinkben üdvözöljük a növényvédelem, vetőmagok és fajtajellegek tapasztalt és elhivatott szakértői csapatát. Ezek az üzletágak tökéletesen illenek a BASF csoport portfóliójába” – mondta Dr. Kurt Bock, a BASF SE ügyvezetőigazgató-tanácsának elnöke.

„Nagy örömömre szolgál, hogy a Bayer a BASF személyében egy olyan vállalatot választott felvásárlónak, amely társaságunkhoz hasonlóan nagy hangsúlyt fektet a partnerkapcsolatokra, valamint megbecsüli alkalmazottait. Nagyon örvendetesnek tartom, hogy a BASF kötelezettséget vállalt arra, hogy a miénkhez hasonló foglalkoztatási feltételeket kínáljon dolgozóink számára” – nyilatkozta Oliver Zühlke, a Bayer központi üzemi tanácsának elnöke.

 

Az adásvétel lezárulásáig az üzletágak a Bayer tulajdonában maradnak, üzemeltetésüket és fenntartásukat a vállalat látja el. A tervezett Monsanto felvásárlás lezárulását követően a Bayer e területeken a Monsanto meglévő programjainak, termékeinek és megoldásainak köszönhetően továbbra is aktív marad.

 

Az 5,9 milliárd eurós vételár nem tartalmazza a nettó működő tőke értékét, és a tranzakció lezárulásakor a szokásos korrekció keretein belül még módosul, többek között a BASF-nek átadott bármely készlet értékével. A vállalat az elidegenítésből származó nettó bevétel egy részét a Monsanto tervezett felvásárlásának refinanszírozására fordítja majd. A Bayer a Monsanto felvásárlástól várt teljes szinergiákkal kapcsolatban legkésőbb a tranzakció lezárulásakor további tájékoztatást nyújt.

 

A Bayer pénzügyi tanácsadóiként a BofA Merrill Lynch és a Credit Suisse, jogi tanácsadóiként pedig a Sullivan & Cromwell, a Dentons, a Cohen & Grigsby, valamint a Redeker, Sellner & Dahs járnak el.

 

Kapcsolattartó:

Benyó Zsuzsanna, kommunikációs és kormányzati kapcsolatok vezető

tel.: +30 475 9909

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

További tájékoztatásért látogasson el a  www.bayer.com oldalra.

 

Jövőre vonatkozó kijelentések

A jelen közleményben szereplő egyes nyilatkozatok „jövőre vonatkozó kijelentéseket” is tartalmazhatnak. A tényleges eredmények azonban jelentős mértékben eltérhetnek a jövőre vonatkozó kijelentésekben található becslésektől vagy előrejelzésektől. A lényeges eltéréseket a következő tényezők okozhatják: a tranzakció időzítésével kapcsolatos bizonytalanságok; annak a lehetősége, hogy a feleknek nem sikerül a tervezett időn belül vagy bármikor elérniük az egyesüléstől remélt szinergiákat és működési hatékonyságot, és nem sikerül a Monsanto folyamatait a Bayer tevékenységébe integrálni; a szóban forgó integráció a vártnál nehezebbnek, időigényesebbnek vagy költségesebbnek bizonyul; az ügyletet követően az árbevétel elmarad a várttól; a működési költségek, az ügyfélvesztés mértéke és az üzletmenetben tapasztalt fennakadások (ideértve egyebek mellett az alkalmazottakkal, vevőkkel, ügyfelekkel és beszállítókkal történő kapcsolattartás nehézségeit is) mértéke az ügylet bejelentését követően a vártnál nagyobb; a Monsanto egyes kulcsfontosságú alkalmazottait nem sikerül megtartani; annak kockázata, hogy a tranzakció elvonja a vezetőség figyelmét a már folyamatban lévő üzleti feladatokról; az ügylet lezárásához szükséges feltételek nem teljesülnek, vagy nem sikerül a várt feltételekkel vagy a várt időre beszerezni az ügylethez szükséges hatósági engedélyeket; az egyesülés időzítése, lezárása, valamint számviteli és adóügyi kezelése tekintetében a feleknek nem sikerül teljesíteniük az elvárásokat; az ügylethez igénybe vett hitelek refinanszírozásának hatása; a tranzakció hatása a Bayer eladósodottságára, valamint a Bayer eladósodottságának minősítésére; a Bayer és a Monsanto gazdasági egyesülésének hatásai, ideértve az egyesüléssel létrejött vállalat jövőbeli pénzügyi helyzetét, működési eredményét, stratégiáját és terveit; a Monsanto éves beszámolójában a Securities and Exchange Commission (értékpapír- és tőzsdetestület, a továbbiakban: SEC) részére a 2016. augusztus 31-ével végződő pénzügyi évre vonatkozóan benyújtott 10-K nyomtatványon és a Monsanto egyéb, a SEC-hez benyújtott, a http://www.sec.gov weboldalon és a Monsanto weboldalán (www.monsanto.com) elérhető beadványaiban részletezett egyéb tényezők; valamint további, a Bayer nyilvános, a cég honlapján (www.bayer.com) hozzáférhető beszámolóiban tárgyalt tényezők. A Bayer és a Monsanto nem vállal kötelezettséget a jelen közleményben foglalt információk aktualizálására, kivéve, ha ezt jogszabály írja elő. Felhívjuk az olvasó figyelmét, hogy ne hagyatkozzon túlzott mértékben a jelen jövőre vonatkozó kijelentésekre, amelyek kizárólag az aktuális helyzetet tükrözik.

Régióváltás a Bayer Radiológiai üzletágánál

Publikálva: 2017. november 22. szerda

Az idei évben már hatodik alkalommal ünnepli a világ a radiológia nemzetközi napját november 8-án. A Bayer ennek alkalmából jelentette be, hogy ezentúl a Radiology európai vezetői által kialakított új szervezeti keret szerint a hazai radiológiai üzletág – a közép-európai klaszter részeként - az EU1 régiót erősíti. A változtatás célja, hogy a hasonló piaci környezetben dolgozó országok egy szervezetben, egymást erősítve és támogatva, egymástól tanulva érhessenek el jobb üzleti eredményeket.

Új kollégák, változatlan küldetés

2012. januártól az elmúlt több mint öt évben a radiológia csapata – cseh, szlovák és magyar kollégák egyaránt - az EU2-es (al-)régióban dolgozott, ezentúl azonban, a Radiology európai vezetői által kialakított új szervezeti keretnek köszönhetően – a lengyel és a baltikumi kollégákkal együtt – az EU1 csapatát erősíti. Ebben a szervezetben – Andreas Ackermann vezetésével – osztrák, svájci, skandináv, finn, spanyol, portugál, holland, belga és luxemburgi piacokon tevékenykedő munkatársak lesznek (al-)régiós társai.

A korábbi – EU2 – szervezetben a hazai klaszter nagyban hozzájárult az üzleti célok megvalósításához, több évben is a növekedés egyik motorjaként tudott működni. További célja ebből kifolyólag, hogy az új környezetben is maradéktalanul helytálljon, és egyaránt sikerüljön kivívnia társai, valamint vezetői elismerését.

 

„A Bayer Radiológia legfontosabb célja az orvosok és a szakdolgozók munkájának támogatásán keresztül a páciensek életkörülményeinek javítása. E közös célt akkor tudjuk elérni, ha képesek vagyunk az egyes diagnosztikai központok speciális igényeire szabott megoldást kínálni“ – fogalmazta meg a legfőbb küldetést dr. Vattay Gábor, a Bayer kelet-közép európai radiológiai üzletágának igazgatója. ”Erre a legjobb példa lehet a gócos májelváltozások MRI diagnosztikája, mely fontos pl. a máj és a vastagbéldaganatok kezelésében is. E terület fejlesztéséhez nagyban hozzájárult a Bayer szervezésében megvalósult nemzetközi „tudástranszfer” – tette hozzá Dr. Vattay.

 

November 8-án hatodik alkalommal ünnepli a világ a radiológia nemzetközi napját

Wilhelm Conrad Röntgen német fizikus 1895-ben november 8-án fedezte fel a röntgensugárzást, amely lehetővé tette a tudomány számára, hogy bepillantást nyerjen az emberi test belsejébe. Erre a napra esik a radiológia születésének évfordulója, melynek alkalmából az Európai Radiológiai Társaság, az Észak-Amerikai Radiológiai Társaság és az Amerikai Radiológiai Társaság közös kezdeményezésére kerül megrendezésre a Radiológia Nemzetközi Napja. A kezdeményezéshez az elmúlt évek során világszerte több szervezet is csatlakozott.

 

A Bayer radiológiai részlege - Innovatív technológiával a javuló életkörülményekért

A Bayer radiológiai üzletága a világ, illetve a kelet-közép európai régió egészségügyi szférájának egyik vezető szereplője. Mintegy 100 éve játszik úttörő szerepet a diagnosztikai képalkotási megoldások terén, és újdonságnak számító kontrasztanyagaival és befecskendező berendezéseivel hagyományosan elsőként jelenik meg a piacon.

A Bayer radiológiai üzletágának legfőbb célja az innovatív betegellátási megoldások előmozdítása. Kontrasztanyag-kínálata a korszerű MRI- és röntgeneljárások képminőségének javítása révén fokozza a diagnosztikai megbízhatóságot, így a szakemberek, azaz a radiológusok egyértelmű útmutatással láthatják el a kezelőorvosokat. A Bayer ezáltal lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy maximálisan a legfontosabb célra, pácienseik betegségének diagnosztizálására, kezelésére és gyógyítására összpontosíthassanak.

 

Bayer radiológia – 1930 óta az élvonalban

A vese röntgenvizsgálatához kifejlesztett első befecskendezhető kontrasztanyag 1930-as piaci bevezetésével kezdve a Bayernek jelentős haladást sikerült elérnie a radiológia területén. Úttörő munkássága fontos állomásai közé tartozik egy speciális injektor kifejlesztése 1964-ben, valamint az első MRI-kontrasztanyagé 1988-ban.

Mára a Radiológia üzletág a jelenlegi és jövőbeni igényeknek megfelelő innovatív informatikai megoldások terén is az élvonalban jár, az orvosi képalkotó diagnosztika nagyon speciális igényeinek kiszolgálásával foglalkozik. Ez a terület magába foglalja a forgalmazott kontrasztanyagokat, illetve azok beviteléhez szükséges befecskendezési rendszereket és szerelékeiket.

 

Kapcsolattartó:

Benyó Zsuzsanna, kommunikációs és kormányzati kapcsolatok vezető

tel.: +30 475 9909

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

További tájékoztatásért látogasson el a  www.bayer.co.hu oldalra.

 

Bayer: Science For A Better Life

A Bayer az élettudományok egészségügyet és mezőgazdaságot érintő területein működő globális nagyvállalat. Termékei és szolgáltatásai az emberiség jólétének és az életminőség javításának szolgálatában állnak. Ezzel párhuzamosan arra törekszik, hogy innovációival, növekedésével és magas jövedelemtermelő képességével értéket teremtsen. A Bayer felelős vállalatként elkötelezett a fenntartható fejlődés elvei és annak társadalmi és etikai normái mellett. 2016-ban a vállalat mintegy 115 200 embert foglalkoztatott és 46,8 milliárd eurós árbevételt ért el. A beruházások értéke elérte a 2,6 milliárd eurót, a K+F ráfordítások pedig a 4,7 milliárd eurót. Ezek az adatok tartalmazzák a Covestro néven 2015-ben kivált és önállóan tőzsdére bevezetett high-tech polimer üzletág számait is.

 

Jövőre vonatkozó kijelentések

A közlemény a Bayer Csoport vagy valamely alcsoportjának vezetősége által, különböző jelenlegi feltételezések és előrejelzések alapján megfogalmazott, jövőre vonatkozó kijelentéseket tartalmazhat. Különböző ismert vagy ismeretlen kockázatok, bizonytalanságok vagy egyéb tényezők miatt a vállalat tényleges jövőbeli eredményei, pénzügyi helyzete, fejlődése vagy teljesítménye jelentősen eltérhetnek az itt szereplő becslésektől. Ezek a tényezők a Bayer www.bayer.com weboldalon elérhetők, nyilvános jelentéseiben tárgyalt tényezőket is magukba foglalják. A vállalat nem vállal kötelezettséget a jövőre vonatkozó kijelentések aktualizálására, illetve a jövőbeni eseményekhez vagy fejleményekhez történő igazítására.

Bayer: globális megatrendek az élettudományok szakértőjétől

Publikálva: 2016. június 08. szerda

 

Társállattartás: akár több milliárdos megtakarítás is elérhető az egészségügyben.

 
  • Bayer, a Life Science Company: középpontban az élettudományok
  • Milliárdokat takarítottak meg az egészségügyi rendszernek a társállattartók
  • Globális megatrendek: nő a szív- és érrendszeri betegségek száma – félünk tőle vagy teszünk is ellene
 

Bayer, a Life Science Company: középpontban az élettudományok

 

A Bayer a Covestro teljes jogi és gazdasági leválását követően 2016. január 1-jétől stratégiai átalakítást hajtott végre: az addigi holding-vezetésű operatív alvállalatok helyett egy integrált, az erős és ikonikus Bayer márkanév alatt működő szervezetet alakított ki. A vállalat az alaptevékenységeit három divízióban végzi – Pharmaceuticals (vényköteles gyógyszerek és radiológia), Consumer Health (vény nélküli gyógyszerek, táplálék-kiegészítők, egyéb bőrgyógyászati készítmények), Crop Science, a növényvédelmi divízió (innovatív vegyi és biológiai termékek, vetőmagok) – valamint az ide tartozó független állatgyógyászati üzletág, az Animal Health. A társaság működésének, kutató-fejlesztő tevékenységének középpontjában az élettudományok – a humán-, állat- és növényegészségügy – állnak, és világszintű, a kor megatrendjeire fókuszáló innovációit is ezek mentén valósítja meg.

 

A ma tartott sajtóeseményen Dariusz Przeradzki beszélt a cégben történt változásokról és a vállalat eredményeiről. Az agrárvegyészként doktorált cégvezető 2013 óta a Bayer hazai leányvállalat Crop Science divíziójának igazgatója, 2016. január 1. óta pedig – eddigi pozíciója megtartása mellett – a Bayer Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.

 

A 116 482 főt foglalkoztató, világszerte 307 leányvállalattal rendelkező Bayer Csoport 2015-ös árbevétele 46,3 milliárd euró volt, amelynek 9,3%-át, 4,3 milliárd eurót fordított kutatás-fejlesztésre. A vállalat 2016. évi teljes árbevételi terve 47 milliárd euró, és ebből az élettudományok területeire kiterjedő kutatás-fejlesztésre 4,5 milliárd eurót szán.

 

A teljes sajtóanyag innen letölthető. (.doc - 101KB)

 

A sajtótájékoztatón készült és a sajtóanyaghoz kapcsolódó képek és fotók ezen a linken érhetőek el.