Consumer Health

Napjainkban egyre nagyobb kihívást jelent az egészségügy számára a növekvő és elöregedő népesség problémaköre, ebből fakadóan pedig egyre fontosabb témává válik a gyógyszeres önellátás és öndiagnosztika. Mi többnyire a betegségek megelőzésében, kezelésében, valamint a közérzet javításában egyaránt élen járó termékeinkkel megyünk elébe a változásoknak. A fogyasztók számára biztosítjuk azt a tudást, és azokat az erőforrásokat, amelyek által – vény nélkül kapható gyógyszerekkel, étrend-kiegészítőkkel és egyéb öngondoskodási megoldásokkal – hatékonyan védhetik egészségüket.

Kiemelt márkáinkkal (pl. Aspirin™, Bepanthen™, Canesten™, Claritine™, Elevit™, Iberogast, Rennie és Supradyn™) lehetővé tesszük a fogyasztók számára, hogy hatékonyabban ápolják egészségüket és ezzel jobbá tegyék saját és szeretteik életét.

Elsősorban az olyan alapvető kategóriákban törekszünk a márka építésére, mint a fájdalomcsillapítók, étrend-kiegészítők, bőrgyógyászat, köhögéscsillapítás, megfázás, allergia és emésztési problémák.

Digitális termékeinkkel és szolgáltatásainkkal támogatjuk a digitalizációt az egészségügyi termékek piacán.

Továbbra is kulcsmárkáink erősítésére, fejlesztésére törekszünk. Ennek érdekében rengeteget fektetünk a termékfejlesztésbe és e márkák földrajzi elterjedésének kibővítésébe. Piaci pozíciónkat új termékek kifejlesztésével, marketing-innovációkkal, valamint új digitális ajánlatokkal kívánjuk tovább erősíteni.